מבלבלים אתכם עם לידים?
כדאי שתדעו שגם באינטרנט יש חוקים: קודם נותנים – אחר כך מקבלים !!!!!
נשמע לך הוגן?
ככה זה עובד: אם אתה רוצה את הפרטים שלי אז תן לי משהו שווה ערך – משהו שיועיל לי,
משהו שיעורר אמון ויעשה לך יחסי ציבור טובים – מדריך זה בדיוק המוצר המתאים למשימה:
אכתוב לך מדריך, אספר את הסיפור שלך, איך עזרת ללקוח, אציג את המקצוענות שלך,
אספר כמה אתה מנוסה, איך התגלגלת לתחום, מה למדת.
כך תוכל לפרגן לגולשים שלך עם מתנה מועילה בצורת מדריך בחינם.
הרעיון פשוט: גולשים ישאירו לך פרטים תמורת מדריך.
הפרטים הם הליד (LEAD) שמוביל לשיחה ופגישת עבודה.
(ככה נולדים לידים בעולם המכירות)
מדריך עליך ועל העסק שלך כתוב טיפ טופ, הצגה עצמית, מה החזון העסקי שלך,
למה כדאי לסמוך עליך, כמה אתה מקצוען בתחומך, מדריך 8-10 עמודים,
פרטי יצירת קשר וכל מה שצריך לעורר אמון ולמשוך אליך את הקהל הנכון לך
כי רק ככה מושכים אליך לידים 🙂
כותבת תוכן שיווקי, סטוריטלינג, קידום אתרים ושיווק.
מנוסה בניסוח, עריכה וחידוד מסרים,
משווקת עם אוריינטציה מכירתית, הרי, שכנוע זה כל הסיפור
"מאמינים שגם עסק קטן יכול להרוויח, בדיוק בשיטות של עסקים גדולים"
ContentWing