מה הפואנטה בכתיבת מאמרי קידום, בעצם?

במאמרי קידום

יש שני סוגים של תוכן: יש את הסוג הראשון – תוכן ה 'זבנג וגמרנו', יענו,
אני כותב תוכן לגוגל ודוחף את מילות המפתח עמוק לגרון של גוגל שיאנדקס אותי.
תוכן זה נועד כל כולו לאינדוקס במילות מפתח מסוימות.
ויש את הסוג השני של תוכן – תוכן שכתוב לאנשים, יו KNOW, בני אדם, לא רובוטים אלא סתם אנשים, פתיל קצר,
אבל בכל זאת אנשים …..
כן, הסוג השני של תוכן מיועד לענין אנשים, גולשים, עם כתיבת תוכן איכותית.
גוגל מודדת הכל: החל מזמן טעינה של דף אינטרנט ועד משך זמן השהייה בדף.
דף שנעזב מהר ייחשב כלא איכותי ולאט לאט ירד מתוצאות החיפוש של גוגל.

תכלית התוכן מהסוג הראשון מתבררת די מהר:

תוכן שנועד לענות לדרישות חיפוש של גולשים ולהתאנדקס במיקום גבוה בתוצאות החיפוש
ו'פה ממש קבור הכלב' תוכן לא איכותי נועד לדחוס מילות מפתח לאורך הטקסט מעל ומעבר למה שדרוש,
בצורה מלאכותית, ממש לפטם ולדחוף לגרון של גוגל כדי שיאנדקס את הדף אינטרנט במילות המפתח גם אם זה מוגזם ולא טבעי.

עכשיו, ברשותכם, אספר לכם על התועלות של כתיבה מהסוג השני:

זוהי כתיבה איכותית, מועילה, מחדשת, מסקרנת, שווה, שופעת מידע (שהרי כולנו מחפשים מידע לבעיה).
אז למה חשוב התוכן?
חישבו על האינטרנט כעל ספרייה ענקית, ובתוך כל המבחר נמצא התוכן שהגולש מחפש.
תוכן איכותי מוגש גם לקורא וגם למנועי החיפוש בצורה ברורה:
נושא הדף, פסקאות, כותרות משנה, מבנה היררכי נכון, תיאור …. מוגש ברור ומובן.
מנועי החיפוש סורקים את האינטרנט על בסיס יומי ואפילו שעתי (תלוי בסוג האתר),
דפי אינטרנט חדשים מתאנדקסים בגוגל כל הזמן. אם אתה לא מופיע בבסיס הנתונים,
לא מאונדקס ולא ממופה נכון לא יגיעו אילך.
כן, שמעת טוב – לא יגיעו אליך והאתר שלך לא יופיע גבוה בתשובה לשאלת חיפוש של הגולש.

דבר נוסף: גוגל יודעת להבחין בתוכן משוכפל ודואגת להשאיר אצלה עותק. אם תשכפל תוכן לא תזכה להופיע במנוע החיפוש.
ולכן: באופן גורף, אם תרצה שיגיעו אליך גולשים ולקוחות צריך להשקיע בתוכן איכותי ומקורי, להראות התחדשות, רלבנטיות ועדכניות.
שורה תחתונה: לא מספיק לאזכר מילות מפתח מתאימות בתוך טקסט או לקרוא לזה מאמרי קידום אתרים בגוגל.
גם לא מספיקה חזרתיות על מילות מפתח בצורה מוגזמת ומלאכותית כי גוגל מיד תסווג את התוכן שלך כתוכן מזובל והדף יזכה לאפס טראפיק/ ניקוד נמוך של גוגל.

היום גולשים מוצפים במידע וצריכים להחליט תוך כמה שניות אם תוצאות החיפוש עונות על מה שציפו לקבל.
המבחן אכזרי: תוך 3 שניות להחליט אם התוכן שקיבלתי תואם את מה שחיפשתי או שאני עושה אחורה פנה.
זו הסיבה שכדאי להתרכז בכתיבה תוכן איכותי, לאנשים, לכתוב מענין, כדי שגולשים לא יצביעו ברגליים (כלומר, בקליק, יעזבו, אחורה פנה ומהר????)
תוכן איכותי …… זה כל הסיפור
להזמנת מאמרי קידום לאנשים ולא לרובוטים  לחצו פה

מעוניין בכתיבה שיווקית?

תשאיר פרטים וכבר חוזרים

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

כתיבת תגובה