קידום אתרים אורגני בגוגל

נמאס לכם שבקושי מגיעים אליכם מבקרים לאתר?
מכירים את התחושה שלא מוצאים אתכם בגוגל?
אולי בלי כוונה נזרקתם רחוק לעמודים הפנימיים בתוצאות החיפוש איפה שזורקים גופות דיגיטליות וגם …. מכירים?
כולם מדברים על קידום אתרים בגוגל כפתרון הפרסום של היום אבל לכם זה נשמע יותר מדי טוב
(אתם רוצים לדעת בדיוק במה מדובר לפני שגם אתם מצטרפים …. ?)
רגע, מה זה בכלל קידום?

קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים אורגני הכוונה לקידום שמקורו לא בתשלום כאשר גולש מקיש מחרוזת חיפוש במנוע החיפוש והתוצאות הן התוצאות האורגניות (טבעיות)
בתהליך קידום האתר בגוגל מתבצעת התאמה בין התוכן של האתר למנוע החיפוש.
קידום אתרים בגוגל וכל שאר הביטויים מתכוונים לאותו דבר: "קידום אתרים" או "קידום אתר אורגני" או "קידום אתרים אורגני בגוגל" או "קידום אתרים בגוגל" – הכוונה והמשמעות זהה: "אופטימיזציה למנועי החיפוש" פירושו באוסף טכניקות שהופכות את האתר שלך לשמיש וקריא למנועי החיפוש.

קצת מספרים

יותר מ 90%
מהחיפושים בעולם מתבצעים בגוגל.

51% מהטרפיק מגיע מחיפוש אורגני

בכל שניה מבוצעים
כ 60,000 חיפושים בגוגל

חיפוש אורגני הוא פי 5 יותר אפקטיבי מקידום ממומן

וצריך לזכור: רוב הבחירות של הגולשים נשארות בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל.

{מקור: seotribunal }

מה הכוונה שהאתר יהיה קריא?​

גוגל סורק את כל דפי האינטרנט ושומר אצלו עותק. פעולת הסריקה במתבצעת ע"י רובוטים שפקידם
לעבור על האתרים לקרוא לאנדקס ולנתח את המידע שבאתר לאחר פעולה זן התוצאה נשמרת במנוע החיפוש,
אנחנו מחפשים בסיס נתונים ענק של מנוע החיפוש, ותוצאת החיפוש מגיעות ממנוע החיפוש.

ואיך יודעים מה אנשים מחפשים?

אנשים מחפשים במנוע החיפוש כל מיני ביטויים, מקדם אתרים טוב יודע למצוא את הביטויים ולדרג מי מהביטויים יותר מבוקש מבחינת תנועת גולשים.
בעצם, מקדם האתרים משכלל את ההתאמה בין רצון הגולש לתוכן האתר באינטרנט.
אחרי שמקדם האתרים חוקר ואוסף את הביטויים, מטמיעים אותם באתר שלו כחלק מאופטימיזציית התוכן באתר.
זה רק בתמצית חלק מפעולות הקידום.
על זה עוד מתווספים מלא מדדים ופרטים קטנים שמשפיעים על סה"כ שיכלול הנתונים באתר שלך מול מנוע החיפוש.
גוגל נחשב מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם האינטרנט.
לא סתם עסקים נאבקים לבלוט בתוצאות החיפוש בגוגל,
רוב הגולשים יילחצו בעיקר על שלושת התוצאות הראשונות בעמוד תוצאות החיפוש הראשון!
מעבר לזה, מעטים הגולשים שיטרחו לעבור לעמוד השני או השלישי בתוצאות החיפוש.
זו הסיבה שעושים מחקר מילים, כדי לדעת בדיוק מה לחפש בגוגל.

להיות במקום הראשון בגוגל?​

כלל ברזל בלימודי קידום אתרים בגוגל הוא לא להבטיח הבטחות נוסח להיות בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש בגוגל,
כי האמת העירומה היא שאי אפשר להבטיח כזה דבר כי האינטרנט זו סביבה משתנה.
עסקים שהגיעו לעמוד הראשון בתוצאות החיפוש זו השקעה ארוכת טווח.
רשת האינטרנט כל הזמן גדלה ומתרחבת! כל הזמן ….
מכאן, שכל הבטחה להיות ממוקמים במקומות גבוהים בחיפוש בגוגל
עובדה: הסביבה כל הזמן משתנה, עוד אתרים, עוד פרסונות והאינטרנט גדל – אז איך אפשר להתברג גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל?
למה יש חיפושים שמייד מעלים אתר מסוים ובאותו נושא האתר שלך יהיה קבור עמוק עמוק בעמודים הפנימיים של גוגל?

קידום אתרים אורגני בגוגל מיועד, בעצם, להתאים את דפי האינטרנט למנוע החיפוש כך שגוגל יוכל לקרוא אותו.
לקרוא? הכוונה לאנדקס. כן, גוגל מחזיקה אינדקסים שלמים עם עותקים של דפי אינטרנט, והאתר שלך צריך להיות מותאם למנוע החיפוש
במבנה ובתוכן – להיות מותאם למה שאנשים מחפשים באינטרנט.
רק בדרך זו האתר יהיה מענין לאנשים ויתאים למדדים של גוגל.
בסופו של דבר, קידום אתרים מתחקה אחרי פעולות הגולשים ומנוע החיפוש של גוגל.
האלגוריתם של מנוע החיפוש של גוגל מסנכרן הרבה מאוד מדדים (למעלה מ-200), וזו בדיוק פעולת האופטימיזציה.
נשמע מסובך? אחרי שמבינים איך מנועי החיפוש פועלים, מבינים שקידום אתרים אורגני בגוגל (טבעי) תמיד יעבוד, כי זה בלתי תלוי.
אז כשאומרים אופטימיזציה לאתר הכוונה להפוך את האתר שלך קריא למנוע החיפוש.
וכאשר אתה מבצע חיפוש בגוגל בפועל החיפוש מתבצע בבסיס הנתונים של גוגל ולא במאגר הכללי.
אפשר לדמיין את גוגל כספרייה ענקית שכל המידע בעולם נמצא שם, וכל יום מתווספים דפי אינטרנט חדשים.
המידע נאסף ע"י צבא של רובוטים דיגיטליים, שסורקים ומאפסנים את האתרים מהאינטרנט.
הדפים נכנסים למאגר של גוגל ששומר את המידע בצורה מסודרת לפי כותרות, מילות מפתח, נושאים, תתי כותרות, מילות מפתח.

מה כולל תהליך קידום אתרים בגוגל

מי שיודע מתי להילחם ומתי לא להילחם, הוא המנצח סון טסו, אומנות המלחמה

איך מבוצע תהליך קידום אתרים

1) מעל הכל: עושים מחקר מילות מפתח ומחקר מתחרים.

למעשה רוצים לדעת מי המתחרים שלך, מה עושים, מה הוותק שלהם, להכיר יותר טוב, מה מוכרים באינטרנט,
 מה מילות המפתח שמשתמשים, מה השירותים שלהם, כל מה שאפשר ללמוד על המתחרים שלך.
מחקר מילות מפתח: לומדים את הגולשים, מה מחפשים, נפחים של חיפושים, ביטוים ומילים נרדפות במה שווה להשקיע בכדי להביא גולשים לאתר.

2) בונים מבנה היררכי ואסטרטגיית תוכן של האתר.

מבנה האתר קשור בצורה ישירה לקלות ניווט ושליפת נתונים מהאתר, גם גוגל מנסה
להבין את הקשרים של הנתונים באתר שלך.
ככל שמבנה האתר בנוי נכון עם היררכיה קטגוריות נושאים וקישורים פנימיים כך גוגל
יכול לאנדקס את האתר בצורה שקופה והגולשים שלך יכולים להתמצא באתר ולא ללכת לאיבוד.
בניה של אסטרטגית תוכן מאפשרת לך לכתוב מאמרים ודפים שהגולשים מחפשים
כך שאתה תרוויח תנועה של גולשים לאתר בצורה אורגנית על בסיס החיפוש בגוגל.

3) עושים אופטימיזציה קוד של האתר ( On Page ), מסדרים תגיות ומבנה נכון של תוכן,
כותבים תגיות מטה דסקריפשן ומעדכנים את כותרת הדף, מילות מפתח, מפות אתר, תמונות, בדיקת מהירות טעינה ותיכון שגיאות שרת.

4) אופטימיזציה תוכן.
מעלים תוכן חדש לאתר ע"ב החלטה של הלקוח.
כל דף ותוכן חדש עובר אופטימיזציה של מבנה וחלוקת תוכן (איך כתוב, שילוב מילות מפתח, פסקאות כמו שצריך,
מילות מפתח בתוך המאמר בצורה נכונה) בודקים תוכן ישן ומחדשים תוכן לא עדכני (חידוש תוכן קיים הוא תהליך שמשפר את סמכותיות של האתר).
כל דף באתר צריך להיות בנוי כאילו היה דף נחיתה, בנוי עם מילות מפתח וקישורים פנימיים וחיצוניים.

5) תדמית וסמכות האתר.
מפיצים נוכחות דיגיטלית במדיה החברתית, אתרי מאמרים, אינדקסים,
תוכן ממקצועי מוכר, עוזר לשפר רלבנטיות בעיני גולשים וגם בעיני גוגל

גם אתה רוצה קידום לאתר שלך?

יש הרבה הבטחות סרק ברשת – כמו להבטיח להיות ראשון בדף תוצאות החיפוש בגוגל.
זו הבטחת סרק כי האינטרנט זו סביבה משתנה וכדי לקיים ולתחזק מיקום גבוה צריך לבצע אופטימיזציה ולקנות קישורים חזקים
ובכל מקרה זו הבטחה חמקמקה אם בכלל אפשר להתחייב על משהו שמתבצע כתהליך ארוך.
שורה תחתונה: תוצאות קידום אתרים  מתבססות על שני מרכיבים עיקרים:
נפח חיפוש ותחרות. שיפור במיקומים ותוצאות חיפוש מתחילים לראות לאחר שלושה עד שישה חודשים מתחילת הקידום.
תהליך הקידום אינו מדע טילים ותלוי בהרבה מדדים וגורמים רבים. לכן לא ניתן להתחייב לתוצאות
בקידום אתרים מכיוון שאתה תלוי במנוע החיפוש ואתה לא שולט בכל הפרמטרים המשפיעים.

התקשרות לפרק זמן מינימלי

ישנם מקדמי אתרים שמחייבים לקוח להתקשר בחוזה ארוך לחצי שנה או אפילו שנה.
אני אישית לא אוהבת קשר עסקי בלי תחנות יציאה.
אמנם עיקר המאמץ מרוכז בארבעת החודשים הראשונים (אפיון אתר, מחקר מילות מפתח, מחקר מתחרים, חידוש תוכן קיים והטמעת מילות המפתח),
אבל אצלנו מאפשרים התקשרות עם אפשרות יציאה.
תמיד תוודאו מתי יש לכם אפשרות יציאה מחוזה התקשרות לשירותי קידום

ולמה אנחנו?

יותר ויותר אנשים מבינים היום שהדרך להגיע גבוה בחיפוש בגוגל כוללת גם את הצד הטכני וגם כתיבה מעניינת ושיווקית לגולשים.
אנחנו שילוב כוחות של מומחה דיגיטל עם מקדמת אתרים שהיא גם להטוטנית קופי ותוכן,
לא עוד חברת קידום אתרים, אלא  בוטיק פרסום דיגיטלי נותנים פתרון משולב לעסקים קטנים,
מאמינים שלדיגיטל אין גבולות …
מאמינים שגם עסק קטן יכול להצליח, בדיוק בשיטות של עסקים גדולים, בדיוק ככה