1) מעל הכל: עושים מחקר מילות מפתח ומחקר מתחרים.
למעשה רוצים לדעת מי המתחרים שלך, מה עושים, מה הוותק שלהם, להכיר יותר טוב, מה מוכרים באינטרנט,
מה מילות המפתח שמשתמשים, מה השירותים שלהם, כל מה שאפשר ללמוד על המתחרים שלך.
מחקר מילות מפתח: לומדים את הגולשים, מה מחפשים, נפחים של חיפושים, ביטוים ומילים נרדפות במה שווה להשקיע בכדי להביא גולשים לאתר.
2) בונים מבנה היררכי ואסטרטגיית תוכן של האתר.
מבנה האתר קשור בצורה ישירה לקלות ניווט ושליפת נתונים מהאתר, גם גוגל מנסה
להבין את הקשרים של הנתונים באתר שלך.
ככל שמבנה האתר בנוי נכון עם היררכיה קטגוריות נושאים וקישורים פנימיים כך גוגל
יכול לאנדקס את האתר בצורה שקופה והגולשים שלך יכולים להתמצא באתר ולא ללכת לאיבוד.
בניה של אסטרטגית תוכן מאפשרת לך לכתוב מאמרים ודפים שהגולשים מחפשים
כך שאתה תרוויח תנועה של גולשים לאתר בצורה אורגנית על בסיס החיפוש בגוגל.
3) עושים אופטימיזציה קוד של האתר ( On Page ), מסדרים תגיות ומבנה נכון של תוכן,
כותבים תגיות מטה דסקריפשן ומעדכנים את כותרת הדף, מילות מפתח, מפות אתר, תמונות, בדיקת מהירות טעינה ותיכון שגיאות שרת.
4) אופטימיזציה תוכן.
מעלים תוכן חדש לאתר ע”ב החלטה של הלקוח.
כל דף ותוכן חדש עובר אופטימיזציה של מבנה וחלוקת תוכן (איך כתוב, שילוב מילות מפתח, פסקאות כמו שצריך,
מילות מפתח בתוך המאמר בצורה נכונה) בודקים תוכן ישן ומחדשים תוכן לא עדכני (חידוש תוכן קיים הוא תהליך שמשפר את סמכותיות של האתר).
כל דף באתר צריך להיות בנוי כאילו היה דף נחיתה, בנוי עם מילות מפתח וקישורים פנימיים וחיצוניים.
5) תדמית וסמכות האתר.
מפיצים נוכחות דיגיטלית במדיה החברתית, אתרי מאמרים, אינדקסים,
תוכן ממקצועי מוכר, עוזר לשפר רלבנטיות בעיני גולשים וגם בעיני גוגל