בניית אתרים | קידום אתרים & כתיבה שיווקית שמוכרת

מחקר מתחרים

 כל מי שמוכר שירות צריך לדעת מי המתחרים שלו ואיך הם פועלים.
מחקר מתחרים באינטרנט מאפשר לך לקבל החלטות נכונות בעסק שלך

הבנת התחרות בענף שלך זו אחת הפעולות החשובות לכל חב' ועסק.
לפקוח עין על המתחרים שלך זה תהליך קבוע שכל בעל עסק צריך לעשות.
אף אחד לא יכול להרשות לעצמו לא להבין את השוק שבו הוא פועל ואיך המתחרים שלו עובדים.
הבנת נקודות החוזק והחולשה של המתחרים שלך עוזר לך להשתפר ולהישאר בראש המחנה.

מה זה בדיוק מחקר מתחרים?

מחקר מתחרים בודק את החברות שמתחרות בצורה ישירה על אותו ביטוי חיפוש שאתה משתמש.
למעשה אנחנו מוודאים שהביטויים שאנחנו רוצים לקדם יכולים להביא אותנו למקום גבוה בתוצאות החיפוש.

  • מי הם המתחרים שלך בדיגיטל
  • איך המתחרים שלך פועלים
  • האם אתם בכלל מתחרים על אותה משבצת?

לדעת מי המתחרים שלך ומה הם מציעים זה רק מחצית מהפתרון

איזה מדדים אנחנו בוחנים?

כשאנחנו חוקרים מתחרים אנחנו צריכים לענות על מספר שאלות בסיסיות,
ועל סמך התשובות ניתן להסיק אם אנחנו בכלל משתתפים באותו משחק (  Play the game).
המדדים שאנחנו בוחנים מתחלקים למספר מרכיבים ועל בסיס התוצאות ניתן להסיק אם ניתן להתחרות בביטוי או שרצוי לחפש ביטוי שונה

אז בקצרה ישר ולענין, מה אנחנו בודקים במחקר מתחרים:

  • מול מי מתחרים
  • על מה מתחרים בצורה ישירה
  • איך נראה הנכס הדיגיטלי של המתחרים
  • האם כדאי לי להתחרות

גם אתה רוצה שנחקור מי המתחרים שלך?

בינתיים, הכנתי לך מדריך 11 טעויות שבקלות תוכל לתקן כך שגוגל יאהב אותך וימקם אותך גבוה 🙂

צרו קשר, ת'קשרו אליי
058-7229777 אפשר גם בדוא"ל

CONTENT WING
בניית אתרים | קידום אתרים & תוכן שיווקי שמוכר

×

עגלת קניות