כל עסק צריך לדעת מי המתחרים שלו בדיגיטל! מחקר מתחרים באינטרנט יאפשר לך לדעת מי המתחרים שלך ומה מילות החיפוש שאתם מתחרים עליהם, רק ככה תקבל החלטות נכונות בעסק שלך.
יודע מי המתחרים שלך בדיגיטל ואיך הם פועלים?
כי אם אתה רוצה להופיע גבוה בתוצאות החיפוש בדיגיטל אתה צריך לדעת מה מילות המפתח ומי מתחרה איתך עליהם, מכאן כבר תבין איך התחרות בנישה שלך מתנהלת.
ביננו, אתה חייב להיות יותר טוב מהמתחרים שלך, לנתח חוזקות וחולשות בדיגיטל, ורק אז תוכל ליישם אצלך שיפורים והכל כדי להתבלט ולהיות בראש המחנה בתחום.
מחקר מתחרים כולל מחקר מילות מפתח. זה הבסיס לכל תכנון אסטרטגי של אתר, קמפיין, פרסום, טירגוט ופילוח.
רוצה לדעת מי המתחרים שלך?
מחקר תחרות ומילות מפתח זה הפיתרון
מחקר מתחרים בודק חברות שמתחרות אתך ישירות על אותה משבצת בדיגיטל, מתחרות איתך על אותן מילות מפתח ותנועת גולשים.
אנחנו מוודאים שביטויים שרוצים יביאו אותך למקום גבוה בתוצאות החיפוש.
מה תקבל?
מי המתחרים של העסק שלך
באיזה מקומות מתחרים מולך
האם אתם בכלל מתחרים על אותה משבצת(?)
המלצות על הביטויים שכדאי לך להתחרות בהם
איזה מדדים בוחנים?
מול מי מתחרים ( שם עסק, וותק)
ביטויים שבתחרות ישירה
התרשמות מהנכס הדיגיטלי של המתחרים
כמות חיפושים חדשיים ונפח חיפושים
כדאיות והמלצות של תחרות על הביטויים
מתנה מדריך 11 טעויות שבקלות תוכל לתקן כך שגוגל יאהב אותך וימקם אותך גבוה 🙂