האם פעילות שיווק דיגיטלי שלך מביאה את התוצאות שציפית?
עדיין מרגיש שעובד לריק? רוצה לבלוט?
אם ככה, עליך לשים לב ל-3 טעויות שיווק דיגיטלי קריטיות כל עסק מבצע (כנראה שגם אצלך):
טעות 1: אחזקה של אתר סטטי, לא מתחדש, חסר תנועה, כמו אנדרטה – זה ממש חטא!!
לא מספיק לקנות אתר, להעלות את האתר לרשת עם תוכן, להשקיע באיחסון, עיצוב, ניסוח! אתר אינטרנט דורש התחדשות,
רעננות, דינמיות, אחרת כל האתר שלך יהפוך להיות אנדרטה דיגיטלית!! וזאת הטעות – לא לחדש ולהתחדש,
כי להציע את המוצר שלך באינטרנט זו ההזדמנות שלך להפיץ את הבשורה של העסק שלך!
הרי האינטרנט זו סביבה רוחשת פעילות ומתחדשת כל הזמן, אז למה להשאיר את האתר שלך סטטי, אותו דבר, קפוא בזמן? זה פשוט לא מתאים כאן!
הרי כולנו מחפשים תשובות באינטרנט! אז בבקשה, תנו מידע אודות המוצר שלך/השירות שלך, ו…..כן – צריך לתת מקום לשאלות ותגובות של גולשים באתר,
זה מראה שמישהו עומד מאחורי כל זה – גוגל מעריך את זה, וכולנו בעצם – כי אתר שנותן תשובות מחזק את התחושה שיש שם מישהו.
טעות 2: אם כולם נמצאים בפייסבוק (ואם גם אני נמצא) אז בטח כולם רואים אותי, נכון? ממש לא !!
כדי להיראות בפייסבוק לא מספיק לפתוח דף ולהעלות תמונות. יש שלוש אפשרויות של נוכחות בפייסבוק: דף אישי, דף עסקי וקבוצות.
בפייסבוק יש כללים, אך לא בזה עסקינן: אם רוצים לבלוט בפייסבוק בצורה חכמה, חשוב לדעת כי הפייסבוק שימושית, לא רק לצורך שיווק,
אלא גם ובעיקר לבלוט באמצעות מתן ערך אמיתי ומעשי לגולש.
לכן כדאי להעלות תמונות, לתת מעצמך שיכירו אותך, לחלוק טיפים.
הפייסבוק מאפשרת לך פרסום חינם, ממנו אפשר להזניק את הבשורה של העסק שלך.
וכל היופי: אפשר להגיע ישירות לדף העסקי וגם להגיב (מחיפוש פשוט בגוגל) גם עבור מי שלא חבר בפייסבוק, וזה פלוס שיווקי ענק.
טעות 3: לחשוב ש"תוכן" לבדו באתר יביא לקוחות.
טעות? כמעט….. שימוש נכון בתוכן החינמי תניב פירות רק אם תשתלב בהתנהלות של הצרכן החדש שמחפש מידע.
אפשר לספר באתר אודות המוצר/השירות שלך באמצעות בלוג. בלוג מאפשר חשיפה יותר אישית ונינוחה,
תוכלי לשתף סיפורים מיוחדים של לקוחות והפתרון שסיפקת להם, ובכלל, אנשים סומכים על הסברה שמעוררת אמון והזדהות.
ועכשיו מה נשאר ? לעורר ביקוש למוצר…….. וזה כבר סיפור למאמר חדש.