אמור לי מי המתחרים שלך ואומר לך מה מילות המפתח לאתר שלך

בטח אמרת לעצמך: למה אצלי זה לא מצליח? איך לעזאזל הם עושים את זה לאורך זמן?
'הם' הכוונה למתחרים שלך, ואם להם מצליח להתמקם גבוה בגוגל ושימצאו אותם בקלות איך אפשר למצוא את מילות המפתח לאתר שלך?
גם אני רוצה למצוא את מילות המפתח שלי,
ואיך אפשר להגיע לתוצאות גבוהות בגוגל ? למה אליי לא באים גולשים?

אז מה מילות המפתח באתר שלך?

פה המקום לגלות סוד קטן, סוד מקצועי: זה הכל מבוסס על התוכן, כן כן, תוכן שמותאם בדיוק למה שהגולשים מחפשים!
הסוד הגדול-קטן הוא לדעת בדיוק מה הגולשים שלך מחפשים (לא מה שיש לך לספר על עצמך!)
וזו בעצם כל התורה על רגל אחת: מהות הכתיבה באינטרנט מותאמת לחיפוש בקליק אחד.

ומה עושים אם רוצים לדעת מה מילות החיפוש של המתחרים שלך? פשוט מאוד: שלח לי את הטופס בלחיצה כאן למטה ואתניע את מנועי הבילוש

צריך לדעת: למצוא את מילות המפתח של המתחרים שלך זה החלק היותר פשוט,
כי אח"כ צריך לכתוב את התוכן המתאים – כתיבה שיווקית עם תוכן שמוכר, יכולה להיות כתיבת תוכן לבלוג, כתיבת מאמר, פוסט, מיתוג עסקי (רוצה לספר את הסיפור הייחודי שלך?)
אז איך אמרת 'קוראים למוצר שלך?

אז קדימה, רבותא

ומה איתך, עדיין אין לך אתר?

תשאיר פרטים וכבר חוזרים

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תמונה של הדס רוזן
עוזרת לעסקים לבלוט באינטרנט בקידום אתרים וכתיבה שיווקית, סטוריטלרית שיודעת לספר עליך ועל העסק שלך הכי מסקרן והכי מענין כדי למשוך אליך את הקהל המתאים שיבחרו בך

כתיבת תגובה