גוגל שמה ליפסטיק – סודות הטיפוח של גוגל לאתר

גוגל שמה ליפסטיק

גוגל שמה ליפסטיק –
סודות הטיפוח של גוגל לאתר שלך

גוגל שמה ליפסטיק

מסתבר שגוגל אוהבת צבע, איפור וטיפוח כמו כולנו,
אז קבלי טיפים מ"חדר ההלבשה" של גוגל לפני ההופעה של האתר שלך ברשת

האם האתר שלך מושך: מושך לקוחות ? מושך את מנועי החיפוש ?

רוצה שגוגל תבחין בך ?

כן, לא פשוט להיראות מושכת ומבוקשת באינטרנט.
אז קבלי את סודות הטיפוח של גוגל לאתר שלך:

  • תוכן, תוכן וגם בפעם השלישית פולחן התוכן מנצח!!אפשר לראות בזה את האישיות של המותג שלך.

    ובהשאלה מעולם הטיפוח – זה כמו לשתות מים – כל הזמן צריך להרוות את האתר בתוכן מענין, עדכני, רלבנטי.
    זה יכול להיות אפילו משהו מאוד יומיומי ושיגרתי, לא תוכן "ברומו של עולם", העיקר לייצר תנועה של גולשים והתעניינות, שיהיה עשיר בידע.גוגל מצ'פרת אתרים נדיבים בידע והתעניינות של גולשים, תשים את האתר שלך גבוה בתוצאות החיפוש כי זה מענין!

  • תמיד להדגיש את החוזקות שלך.לדוגמא, הצלחת לעזור למישהו, או המוצר הועיל?

    תבליטי את הסיפור הזה במקום ראוי באתר.

אני מאמינה בעבודה קשה,היא מונעת קמטים בשכל ובנשמה

הלנה רובינשטיין

סודות הטיפוח של גוגל לאתר

  • אין כמו עדות אישית (אבל אמיתית) על המוצר שלך כדי להבליט את מה שראוי לבלוט

    כן, בדיוק כמו בעולם היופי, גם גוגל "מבינה" את המשיכה של גולשים לסיפור האישי
    איך המוצר/השירות עזר לגולש להתגבר על קושי אמיתי – בסופו של דבר, הגולשים"מצביעים ברגליים" וזה הסוד של גוגל: בודקת כמה קוראים ומבקרים היו לתוכן שלך.
    ושכלול נוסף: כמה זמן הגולש שהה בדפי האתר שלך! (אהמ….. טוב לדעת).
    זמן שהייה משפיע ישירות על דירוג האתר שלך בתוצאות החיפוש ודירוג התוכן של האתר.

  • עבר הרבה זמן מאז שעדכנת משהו חדש באתר שלך?

    כמו שלעצמך בוודאי תרצי מלתחה חדשה – גם גוגל "אוהבת" בגדים חדשים – הסוד הוא שגוגל כל הזמן באה אלייך לאתר ומאנדקסת אותו (מכינה מפה), כל הזמן מחפשת תוכן חדש ומתחדש! אז אם רוצים שגוגל תבקר בתכיפות (כדאי J) צריך לתת לה טקסט חדש ומתחדש
    (ביננו….אף אחד לא אוהב אתר מוזנח ונטוש עם תוכן ישן) וזה בעצם הסוד: תוכן חדש ומתחדש יעיר את גוגל להבחין בך באינטרנט ולהציג את האתר שלך במיקום גבוה בתוצאות החיפוש.

  • רוצה אהבה מהמבקרים באתר שלך ?אפשר להגיב באתר? מעולה.

    כי איך תדעי אם ה"ליפסטיק" מתאים בלי תגובה אנושית? גם גוגל שמה לב להתעניינות פעילה של גולשים אצלך באתר – העיקרון פשוט:
    תגובות הגולשים הן סימן לחיבור רגשי ורלבנטיות – זה מה שגוגל מחפשת כדי למקם אותך גבוה בתוצאות החיפוש (ביננו, האין כולנו מחפשות זאת ? )

  • לדייק את הערך המוסף שלך.נשמע טוב, אבל איך עושים את זה?

    בודקים באיזה שוק פועלים בו, למי בעצם מיועד המוצר, מי המוצרים המתחרים, מי יכולים להיות הלקוחות שלך ומה מעניין אותם – כך תוכלי לזקק את הערך המוסף שלך ולהגיש אותו הכי מדויק למי שמחפש אותך.
    ועכשיו סוד הטיפוח הכי חשוב: באיזה מילים יגיעו אלייך לאתר? מהן מילות המפתח המתאימות לאתר שלך?
    כי אם לא תהיה התאמה בין מילות החיפוש לבין מה שהגולשים מחפשים, אי אפשר יהיה להגיע לאתר שלך.
    וזה הסוד: באינטרנט רלבנטיות היא שם המשחק, אחרת הרשת תהיה כמו ג'ונגל פראי.
    להיות רלבנטיים לגולשים פירושו לברר קודם בדיוק מה מחפשים (עושים "מחקר מילות מפתח") ואז להתאים את האתר שלך לחיפוש.
    אחרת, גם גוגל וגם הגולשים לא יגיעו אליך, ואז האתר יהיה כמו אנדרטה דיגיטלית L, וגוגל? היא מבינה מהר מאוד אם הגולש מצא את מה שחיפש אצלך באתר.

  • רענון מיידי של האתר שלך –לעשות לאתר מעין מתיחת פנים: פשוט מאוד:

    מרעננים תוכן קיים כדי לחדש ולהזריק חמצן לאתר שלך.
    זה מאותת לגוגל להתענין,

"לבוא לבקר" לראות מה חדש ולהציג אותך גבוה בתוצאות החיפוש עם התוכן הישן-חדש.

  • בסיכום: גוגל אוהבת להתחדש והרבה.
    אז אם את רוצה לבלוט הכי טבעי (זה גם אורגני וגם אנטי אייג'ינג דיגיטלי) תוכן מרתק ומושך עושה את העבודה,
    עובד כמו ליפסטיק – ועיקר העיקרים: לסקרן

אז אם את עדיין מתלבטת איך לסקרן, חפשי את ה"ביג למה" בתוכן שלך……..

כדי שהאתר יהיה מושך בעיני מנוע החיפוש והגולשים – צריך להיות מענין, ומושקע,
כי בעצם אף אחד לא מתענין במקום מוזנח, מיושן ונטוש, גם לא גוגל J אז קדימה לשנס מותניים ולכתוב ……….

בטח את כבר יודעת לבד: בימינו, לא מספיק שהמוצר שלך מעולה, ולא מספיק שאת מדברת בשפת הגוגל,
את חייבת קודם כל תוכן שמדבר בגובה העיניים ללקוח שלך,
CONTENT WING  מביאה איתה משב רוח של התוכן שחסר לך באתר

ומה איתך, עדיין אין לך אתר?

מעוניין בכתיבה שיווקית?

תשאיר פרטים וכבר חוזרים

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

כתיבת תגובה