בניית אתרים | קידום אתרים & כתיבה שיווקית שמוכרת

אוטומציה שיווקית לעסק שלך

אוטומציה שיווקית לעסק שלך

אוטומציה לא מה שחשבת

אוטומציה שיווקית מקיפה אותנו מכל כיוון, גם בלי שנרגיש, גם אם אנחנו נגד אוטומציה
זוכרים שהשארתם פרטים בטופס באינטרנט או בפייסבוק, שלחתם וקיבלתם לתיבת דואר שלכם הודעה אוטומטית בנוסח ‘תודה על השתתפותכם’ – זוכרים את זה?
זה נעשה באוטומציה שיווקית (לכל מי שיש לו רתיעה מטכנולוגיה …)
כן, האוטומציה סביבנו ומפשטת לנו תהליכים ….. מעלה את הייצור למספרים הרבה יותר גדולים וכמובן – תמורה כספית עוברת ידיים ……

עוד דוגמא לאוטומציה במקדונלדס:
הייתם במקדונלדס עם הילדים, ביצעתם הזמנה על מסך סופט טאצ’, שילמתם,
הכנסתם מספר שולחן, התיישבתם, הביאו עד אליכם לשולחן את ההזמנה 😊

פוגשים אוטומציה בטופס השארת פרטים, אישור תשלום און ליין, אישור על תשלום שהתקבל,
הודעה על משהו שמחכה בתיבה קולית, הודעה על מייל שקיבלתם …. ובעצם,
כשחושבים על זה: אנחנו מוקפים אוטומציה שיווקית ….
כן, המערכת תשלח לך בדוא”ל אישור אוטומטי שיש לך הודעה,
אח”כ תתרגט אותך בפיתויים שיווקיים מותאמים בדיוק אליך או תמריצים כמו מבצעים, קופונים, מועדוני לקוחות וכל סיבה מיד הופכת לחגיגה של הפצת הצעה.
שיווק מתקדם באמצעות אוטומציה הוא מפתח קריטי להצלחה,
מבדיל עסקים בין אלה שמדברים ושוחים בעולם הדיגיטל לבין אלה שפועלים ידנית, בשיטות הישנות.

ככל שהאוטומציה מוטמעת יותר עמוק בעסק כך אפשר יהיה לשחרר יותר כוח אדם והעסק יתנהל ביעילות.
טעות לחשוב שאוטומציה מתאימה רק לעסקים בינוניים ומעלה (חושבים כך כי זה נשמע יקר …)
האמת היא שכולם יכולים להשתמש באוטומציה כך שתועיל להם (אוטומטי או לא? 😊 )
גם עסק קטן יכול לשלב אוטומציה ולקבל זריקת מרץ והתייעלות.
כל תהליך עסקי שחוזר על עצמו בשיטתיות אפשר לשלב אוטומציה:
משליחת הצעת מחיר ועד תשובה בדוא”ל ללקוחות.

כול בעל עסק יכול לבודד תהליכים לאוטומציה וכך לפנות משאבים לדברים אחרים בעסק.

אוטומציה שיווקית בתהליך שליחת הדוא”ל שלך:

המיידיות משחקת – אוטומציה מאפשרת לתת תשובה מיידית על כל הודעה.
זה נותן לך יתרון אדיר לעומת המתחרים שלך שצריכים להעסיק מישהו שייתן תשובה.
‘תודה על השארת פרטים’ -בזמן שהמתחרים שלך מנסים ללהטט בזמנים אתה מחזיר תשובה באופן אוטומטי ומנומס (נכון נחמד? 😊)

השאירו לך פרטים (לידים) בדף נחיתה?

 

תשובה אוטומטית לדוגמא:

היי [[שם,]]
קיבלתי את הפרטים שמילאת,
כבר יוצרת קשר,
מקווה לעבודה משותפת,

בברכה,
הדס רוזן
צוות Content Wing

לקוחות:

לקוחות מטפחים באמצעות  משלוח תכנים מועילים במערכת דיוור.
מרגע שצברת מצטרפים לניוזלטר ובנית רשימת תפוצה תוכל להמשיך לטפח את הרשימת תפוצה ביידע מועיל – ומבצעים, כמו ניקוי מדפים שאתה עושה בעסק שלך,
או נניח הצלחת בבימ”ש בסוגייה משפטית, או הצלחה עם החלטה משפטית לטובתך …….

האוטומציה תעזור לך כאילו עומד לרשותך צבא של שיווק מיומן ששולח הודעות למתעניינים והצעות מחיר ג’נרליות, מבצעים וכל מיני הודעות מיקרוקופי חמודות.
המערכת האוטומטית מאפשרת לך להחזיר את המתעניין למעמד המכירה עם מוצרים חדשים ושמירת קשר.

באופן כללי, אוטומציה שיווקית היא כל תהליך עסקי שניתן לצפות שאפשר להנדס ולהפוך אותו לאוטומטי.
עסק שלא מפעיל אוטומציה פשוט יישאר מאחור.

זה הזמן לעשות חושבים איזה תהליכים חוזרים על עצמם ושניתן להפוך לאוטומטיים!!
אוטומציה מתלבשת על תהליכים עסקיים ובקלות יכולה לייעל לך העסק גם מבחינת מכירות, פדיון עסקי, הזמנת עבודה עתידית, הזמנות און ליין, משלוח הודעות נוסח תודה שנרשמתם …..

 

אז מה איתכם – האוטומציה פשוטה מדי?

הדס רוזן

מקדמת אתרים SEO, משווקת וכותבת כתיבה שיווקית בתיבול קופירייטינג (-:

כתיבת תגובה

×

עגלת קניות