סודות הבולטות באינטרנט, חופן סוכריות (טיפים) לאתר שלך

חשוב לדעת: כשאנחנו עושים חיפוש באינטרנט, זה רק נדמה לנו שזה חיפוש ב"אינטרנט". בעצם, זה חיפוש בהעתקים של מאגרי המידע שגוגל מנהלת. כן, כן, זאת האמת העירומה: החיפוש שאנחנו עושים בגוגל, וחושבים שזה חיפוש באינטרנט, זה בעצם חיפוש במסדי נתונים שהם העתקים של האינטרנט שגוגל מנהלת. כלומר, זה חיפוש שמתבצע בהעתק של מה שגוגל אינדקסה (מהמילה אינדקס).
סודות הבולטות באינטרנט – חופן סוכריות (טיפים) לאתר שלך

חשוב לדעת: כשאנחנו עושים חיפוש באינטרנט, זה רק נדמה לנו שזה חיפוש ב"אינטרנט".
בעצם, זה חיפוש בהעתקים של מאגרי המידע שגוגל מנהלת.
כן, כן, זאת האמת העירומה: החיפוש שאנחנו עושים בגוגל, וחושבים שזה חיפוש באינטרנט, זה בעצם חיפוש במסדי נתונים שהם העתקים של האינטרנט שגוגל מנהלת.
כלומר, זה חיפוש שמתבצע בהעתק של מה שגוגל אינדקסה (מהמילה אינדקס).

אבל האינטרנט כל הזמן משתנה, וגדל, לא נשאר קבוע..

בדיוק לזה התכוונתי!! הרשת כל הזמן גודלת ומשתנה וכל הזמן מאונדקסת מחדש, וכולנו רוצים לבלוט בתוך בליל המידע הזה ..אהמ..
אז מה צריך לעשות באתר?
קודם כל: תוכן !! כן, כן, אם לא כתבת מאז בחינות הבגרות בתיכון, עכשיו זה הזמן להתעורר ולכתוב! לא כתיבה בנוסח יומני היקר (לא לעורר פיהוק), אלא תוכן רלבנטי ובעל ערך לגולש –
כמו ה"סוכריה" שאתן לך עכשיו:  כדי להתבלט צריך תוכן מתחדש כל הזמן, על בסיס קבוע (כל שבוע/ חודש וכו')!

כי גם גוגל משתעממת לפעמים..  (ואנחנו לא רוצים לשעמם)

אז איך אפשר לבלוט בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש?

פה ה"סוכריה" הבאה: תוכן שמותאם לגולשים וגם למנועי החיפוש. כי אם רוצים לבלוט צריך לדעת בדיוק מה מילות המפתח שמתאימות לאתר שלך.
ואם רוצים שבתוצאות החיפוש האתר שלך יצוץ, צריך שגוגל יכיר ויאנדקס את האתר ולהכנס למאגרים.
כדאי לדעת: גוגל כל הזמן באה לבקר באתר שלך!! (שלא תגידו שלא הזהרתי )
אם האתר יהיה מענין – הביקורים של גוגל יהיו תכופים,
ואם האתר לא מענין, לא מתחדש, לא מגוון – הביקורים יהיו בתדירות נמוכה.

זו הסיבה למה צריך להעלות תוכן חדש ומתחדש כל הזמן (כי גם גוגל משתעממת לפעמים     )

ומי לא רוצה להיות במאגרים של גוגל?

אז הנה עוד סוכריה: אם רוצים לצוץ בעמודים הראשונים בתוצאות החיפוש צריך תוכן עשיר:

תמונות, צבעים, טקסטים, וידאו, אפשר גם אנימציה, וכל מה שיוסיף גיוון לדפי האינטרנט שנראים כמו פלקט דיגיטלי ושטוח.
ועוד סוכריה: מילת הקסם: "אינטראקטיביות" – שילוב של קול, תנועה, צבע, משחק, וכל אלמנט שיתפוס את תשומת הלב של הגולש אל האתר (מי יודע, אולי עכשיו עובדים על פיתוח טכנולוגיה שתפעיל גם את חוש הריח מהמחשב?),
אז אם יש לכם תמונות מהטיול האחרון, טיול שארגנתם לעובדים עם המשפחות, יום כיף למשל, וכל תמונה שתיתן הצצה אליכם – זה הזמן והמקום לשתף – צרו באתר גלריה של תמונות (כמובן שמתקשרות לאותו תחום של האתר שלכם).

ועכשיו ברצינות: האינטרנט זה כמו ספריית טקסט מידע ענקית, ומחקר מילות מפתח טוב עוזר לגוגל למפות את המידע. כמו שבספרייה הספרנית יודעת למצוא בדיוק את הספר שחיפשת – כך גם מילות המפתח באתר שלך עוזרות לגוגל לעשות סדר.

והנה עוד סוכרייה: שיבוץ נכון של מילות מפתח באתר – בכותרות ובתוכן יעשה את העבודה, אבל:

"כמות לא עושה איכות" עם עודף מילות מפתח במאמר, ההיפך הוא הנכון: צריך להיות פיזור טבעי של מילות מפתח, וזה גם הגיוני: באינטרנט כותבים לאנשים, ואם האתר מזובל לגמרי במילות מפתח גוגל מענישה וזורקת את האתר עמוק לעמודים הפנימיים, כמו הרחקה בספורט (כרטיס אדום).

ופה הסוכרייה הנוספת שלי אליך:

להיות טבעי, אמין, עם פיזור הגיוני של מילות מפתח בכמות סבירה, לא להגזים, וכמובן להשתמש בכותרות מושכות .

אז על מה מקבלים עונש מגוגל? גוגל מענישה כל מה שלא טבעי, מלאכותי. לא רק פיזור מוגזם של מילות מפתח בטקסט, אלא גם תוכן מועתק ומשוכפל, או אתרים ללא תנועת מבקרים, או תרגילי ספאם של קידום אתרים, קישורים לא טבעיים מאתרים מפוקפקים, כמות קישורים מוגזמת, וכל מה שלא טבעי.

לסיכום, זוכרים שבהתחלה גיליתי לכם שהאינטרנט זה בעצם עותק שנמצא במרתפי גוגל האימתניים?

אפשר לומר שזה מסד נתונים ענק שמשתנה כל הזמן, אז איפה אתה תרצה להיות? מחקר מילות מפתח יעזור לך למקד ולדייק את המילים של העסק שלך/המוצר שלך,
אבל, וזה if גדול:
קידום אתרים איננו "מוצר מדף" – זה שירות שמשתנה כל הזמן עם גוגל ומסדי הנתונים באינטרנט שגוגל ממפה (כן, גוגל מכינה מפות).
וזה בעצם כל הקאצ': במחקר מילות מפתח מקבלים תמונה מדויקת איזה מהמילים הרלבנטיות לך מבוקשות בשאילתות חיפוש, האם לשלב את המילים האלה באתר שלך כדי לבלוט גבוה בתוצאות החיפוש, כדי לעזור למנועי החיפוש למקם את האתר שלך גבוה
(כי הרי כולנו רוצים להיות רלבנטיים  
)

אז מה המילים של העסק שלך?

רוצה שאתאים לאתר שלך קידום ותוכן בתפירה אישית?

ומה איתך, עדיין אין לך אתר?

מעוניין בכתיבה שיווקית?

תשאיר פרטים וכבר חוזרים

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

כתיבת תגובה