שמעו סיפור (כן, כן, אמיתי, זה קרה לי ויכול לקרות גם לכם 🙂 )
הייתי בראיון עבודה לתפקיד כתיבת תוכן לאתרים, קידום אתרים וכל מה שביניהם
(קופירייטינג, קופיבלוגר, מיקרוקופי, מגה קופי, סתם קופי 🙂 ) יאללה, הכל הולך …
המטרה הייתה להציל דפי אינטרנט שגוגל העניש וקבר אותם עמוק בתוצאות החיפוש כי נכתבו בשביל העכבישים (נו, העכבישים שסורקים את האינטרנט).
צריך לדעת: אם התוכן כתוב לעכבישים – אז כולם נוטשים מהר: גם הגולשים וגם העכבישים,
והדף אינטרנט…. ישכב עמוק בדפי החיפוש עם כל המילות מפתח הנהדרות שמפוזרות בצפיפות מלאכותית.
נשמע 'מושך' ומבטיח – מבטיח שלא יהיה טרפיק ונדרשת עבודת קידום מיוחדת.
אוקצור, בחזרה לראיון: סוכם על מחיר, תנאים וכו'.
באותו מקרה סוכם על מאמרי קידום איכותיים וכתיבה ברמה כדי להציל את דפי האינטרנט שגוגל העניש וקבר אותם.
מאמרי קידום שכל מטרתם לחזור על מילות מפתח
כדאי לדעת: מאמרי קידום שכל מטרתם לחזור על מילות מפתח בהגזמה רק כדי לייצר נפח בחזרתיות מלאכותית של מילות מפתח מקבלים עונש מגוגל,
שאחת לכמה זמן חוטף את הג'ננה ומעדכן את האלגוריתם אצלו, ככה 'סתם', פתאום האתר שלך מקבל מקום מכובד עמוק בעמודי חיפוש,
איפה שאף אחד לא יחפש אותך. זה פרס מגוגל לאתרים שכתובים רדוד, או לצורך אינדוקס גבוה אצל הרובוטים של גוגל – כלומר כתיבת מילות מפתח לפי משקל, בק"ג,
לא בדיוק מאמר/פוסט לאנשים שמבינים ענין מהר אחרי 3 פעמים שמוזכרת מילת מפתח במאמר.
אז שווה לך להשקיע עוד קצת ולהעלות באתר שלך מאמרי קידום איכותיים, מקוריים ומעניינים, כי גוגל גם מפתחת לאט, לאט הבנה סמנטית,
ומתגמלת בשיקלול גם את רמת הענין של הגולשים וזמן שהייה באתר שלך.
משתלם ורווחי לך לשלם עוד שקל בשביל לקבל תוכן איכותי ומענין שמכבד גם אותך וגם את הגולשים שלך באתר (ולא לתת לגוגל סיבה לעונש).
כדאי להימנע מהפתעות של גוגל!
אני כאן לשירותך מציעה לך כתיבה שיווקית, כתיבת תוכן איכותי לאתר, ובכלל תוכן …
בלוג עסקי (בינינו, מתי הייתה הפעם האחרונה שהעלית תוכן חדש באתר שלך? בטח מזמן נכון?)
כתיבה איכותית – זה הכי טבעי ונכון לאתר שלך, (כי שווה להשקיע במאמרים איכותיים כתובים טוב)
עכשיו הצעד הבא תלוי לגמרי בך ….
פשוט ללחוץ ואצור איתך קשר