מהות ויז'ואל טוב
עשה ואל תעשה בדרך לויז'ואל טוב
- אם יש משהו מיותר, בעודף, או לא נחוץ – פשוט להוריד,
ואם המודעה תהיה לא מובנת בלעדיו – אז להחזיר.
למשל, אם לא צריך כותרת בתמונה, משמע הקריאייטיב טוב מספיק. - לא מציגים איברים חתוכים כמו למשל חצי גוף, או פלג גוף עליון/ תחתון חתוך – כדי למנוע מהצופה להרגיש לא בנוח.
- לא כותבים במילים את מה שמציגים באימג', למשל מציגים בסרט שוטר רודף אחרי גנב.
כך למשל לא כותבים 'שוטר רודף אחרי גנב'. החוק הזה נקרא גם חוק 'בית ולחם' – אם מציגים בית ולחם לא צריך לכתוב כותרת 'בית ולחם'. - לא מנתחים מודעה בחלקים. אם זה עובד – אז מסתכלים על הכל ביחד.
- במודעה בעברית הקריאה מתחילה מימין לשמאל, ולכן את הלוגו יש למקם בסוף מסלול הקריאה – בצד שמאל.
- שוק – או שיק?: אם רוצים מודעה שצועקת אז הלוגו והעיצוב יכול להיות גדול, אין בעיה,
אבל אם רוצים נוכחות בסטייל אז הלוגו צריך להיות יותר קטן. - 'טריק' של 'צל' – למשל, מציגים אימג' של משהו עם צל שמציג מסר מוחשי, כמו סאב טקסט בטקסט, או למשל פרסומת של לגו עם צל של מטוס, המבוגרים רואים לגו והילדים רואים מטוס (או להיפך).
- אפקט ה'WOW' – מציגים משהו מושלם שמשאיר אותך בתדהמה, מושך תשומת לב
סיכום: אין מה לעשות, כשמגישים את המסר עטוף בויז'ואל חזק זה מושך תשומת לב.
וכמו שאמר מעצב העל מילטון גלזר: "אם צריך להסביר את זה (משמע) זה לא עובד",
וזה בעצם כל התורה על רגל אחת – מהות הויז'ואל של מודעה
אז מה הויז'ואל שלך?
ומה איתך, עדיין אין לך אתר?
צרו קשר, ת'קשרו אליי
058-7229777 אפשר גם בדוא"ל
CONTENT WING
בניית אתרים | קידום אתרים | שיווק מעולה | זה כל הסיפור … 😊