בניית אתרים | קידום אתרים & כתיבה שיווקית שמוכרת

מהות ויז’ואל טוב

מהות ויז’ואל טוב

מהות ויז'ואל טוב

 

עשה ואל תעשה בדרך לויז’ואל טוב

  • אם יש משהו מיותר, בעודף, או לא נחוץ – פשוט להוריד,
    ואם המודעה תהיה לא מובנת בלעדיו – אז להחזיר.
    למשל, אם לא צריך כותרת בתמונה, משמע הקריאייטיב טוב מספיק.
  • לא מציגים איברים חתוכים כמו למשל חצי גוף, או פלג גוף עליון/ תחתון חתוך – כדי למנוע מהצופה להרגיש לא בנוח.
  • לא כותבים במילים את מה שמציגים באימג’, למשל מציגים בסרט שוטר רודף אחרי גנב.
    כך למשל לא כותבים ‘שוטר רודף אחרי גנב’. החוק הזה נקרא גם חוק ‘בית ולחם’ – אם מציגים בית ולחם לא צריך לכתוב כותרת ‘בית ולחם’.
  • לא מנתחים מודעה בחלקים. אם זה עובד – אז מסתכלים על הכל ביחד.
  • במודעה בעברית הקריאה מתחילה מימין לשמאל, ולכן את הלוגו יש למקם בסוף מסלול הקריאה – בצד שמאל.
  • שוק – או שיק?: אם רוצים מודעה שצועקת אז הלוגו והעיצוב יכול להיות גדול, אין בעיה,
    אבל אם רוצים נוכחות בסטייל אז הלוגו צריך להיות יותר קטן.
  • ‘טריק’ של ‘צל’ – למשל, מציגים אימג’ של משהו עם צל שמציג מסר מוחשי, כמו סאב טקסט בטקסט, או למשל פרסומת של לגו עם צל של מטוס, המבוגרים רואים לגו והילדים רואים מטוס (או להיפך).
  • אפקט ה’WOW’ – מציגים משהו מושלם שמשאיר אותך בתדהמה, מושך תשומת לב
    סיכום: אין מה לעשות, כשמגישים את המסר עטוף בויז’ואל חזק זה מושך תשומת לב.

וכמו שאמר מעצב העל מילטון גלזר: “אם צריך להסביר את זה (משמע) זה לא עובד”,
וזה בעצם כל התורה על רגל אחת – מהות הויז’ואל של מודעה

אז מה הויז’ואל שלך?

ומה איתך, עדיין אין לך אתר?

הדס רוזן

הדס רוזן מקדמת אתרים, משווקת בדיגיטל וכותבת תוכן שיווקי, עוזרת לעסקים קטנים לבלוט באינטרנט ובסושיאל, נותנת פתרון משולב לעסקים קטנים: בניית אתרים, קידום אתרים אורגני, שיווק דיגיטלי מאמינה שלדיגיטל אין גבולות … מאמינה שגם עסק קטן יכול להצליח, בדיוק בשיטות של עסקים גדולים, ואני? אני יוצרת את ההזדמנויות ( ולעזאזל הנסיבות) 🙂

כתיבת תגובה

×

עגלת קניות