בניית אתרים | קידום אתרים | שיווק מעולה | זה כל הסיפור ...  😊

מהות ויז’ואל טוב

מהות ויז’ואל טוב

מהות ויז'ואל טוב

 

עשה ואל תעשה בדרך לויז’ואל טוב

  • אם יש משהו מיותר, בעודף, או לא נחוץ – פשוט להוריד,
    ואם המודעה תהיה לא מובנת בלעדיו – אז להחזיר.
    למשל, אם לא צריך כותרת בתמונה, משמע הקריאייטיב טוב מספיק.
  • לא מציגים איברים חתוכים כמו למשל חצי גוף, או פלג גוף עליון/ תחתון חתוך – כדי למנוע מהצופה להרגיש לא בנוח.
  • לא כותבים במילים את מה שמציגים באימג’, למשל מציגים בסרט שוטר רודף אחרי גנב.
    כך למשל לא כותבים ‘שוטר רודף אחרי גנב’. החוק הזה נקרא גם חוק ‘בית ולחם’ – אם מציגים בית ולחם לא צריך לכתוב כותרת ‘בית ולחם’.
  • לא מנתחים מודעה בחלקים. אם זה עובד – אז מסתכלים על הכל ביחד.
  • במודעה בעברית הקריאה מתחילה מימין לשמאל, ולכן את הלוגו יש למקם בסוף מסלול הקריאה – בצד שמאל.
  • שוק – או שיק?: אם רוצים מודעה שצועקת אז הלוגו והעיצוב יכול להיות גדול, אין בעיה,
    אבל אם רוצים נוכחות בסטייל אז הלוגו צריך להיות יותר קטן.
  • ‘טריק’ של ‘צל’ – למשל, מציגים אימג’ של משהו עם צל שמציג מסר מוחשי, כמו סאב טקסט בטקסט, או למשל פרסומת של לגו עם צל של מטוס, המבוגרים רואים לגו והילדים רואים מטוס (או להיפך).
  • אפקט ה’WOW’ – מציגים משהו מושלם שמשאיר אותך בתדהמה, מושך תשומת לב
    סיכום: אין מה לעשות, כשמגישים את המסר עטוף בויז’ואל חזק זה מושך תשומת לב.

וכמו שאמר מעצב העל מילטון גלזר: “אם צריך להסביר את זה (משמע) זה לא עובד”,
וזה בעצם כל התורה על רגל אחת – מהות הויז’ואל של מודעה

אז מה הויז’ואל שלך?

ומה איתך, עדיין אין לך אתר?

הדס רוזן

מקדמת אתרים SEO וכותבת תוכן ברשת, משווקת עם אוריינטציה מכירתית, מנוסה בכתיבה חדה ומדוייקת, בונה נוכחות במדיה החברתית, מפרסמת קמפיינים בפייסבוק וגוגל, סטוריטלרית שיודעת לספר עליך ועל העסק שלך הכי מסקרן והכי מענין כדי למשוך אליך את הקהל המתאים - שיעדיפו אותך הדס רוזן

כתיבת תגובה

×

עגלת קניות